در کیفیت، ادعا کافی نیست

چرا چای احمد؟
دریافت جایزه بین المللی طعم برتر

ما همواره قصد داریم ترکیباتی از چای‌ بسازیم که مصرف‌کننده نوشیدن یک فنجان چای سحرانگیز و خارق‌العاده را تجربه نماید. تداوم این نگرش در تولید چای ،افتخاردریافت جایزه بین المللی”طعم برتر” (Great Taste) را نصیب ما نموده است. دریافت این جایزه برای ما بسیار ارزشمند می باشدوبه عنوان یک ایرانی به دریافت این جایزه بین المللی بسیار افتخار می کنیم. رقابت جهانی ” طعم برتر” Great Taste در سال 1994 بنیان گذاشته شد؛ این رقابت توسط گیلد آو فاین فود Guild of Fine Food مدیریت می‌شود. رقابت برای کسب جوایز “طعم برتر” به عنوان استاندارد طلایی بهترین غذاها و نوشیدنی‌ها در سراسر جهان از همان سال آغاز گردید. از سال 2015، با ورود چای احمد به این رقابت‌ها، تعدادی از انواع چای ما برای جوایز “طعم برتر” انتخاب شدند. در سال 2018 چای احمد افتخار چشم‌گیری را کسب نمود، در این سال با توجه به تعداد ترکیبات چای احمد که هرکدام بطورجداگانه دریافت‌کننده جایزه “طعم برتر” بودند، چای احمد مفتخر به دریافت عنوان “تولیدکننده طعم برتر ” Great Taste Producer شد و با دریافت این استاندارد طلایی جهانی، این امتیاز برای ثبت عبارت ” تولیدکننده طعم برتر” بر روی تمام بسته‌بندی‌های چای احمد کسب شد.

چای‌های برنده جایزه “عالی‌ترین طعم” و چگونگی وصف این چای‌ها توسط هیئت داوران

  • English breakfast loose leaf

    خرید

    چای صبحانه انگلیسی احمد – چای تی بگ

    یک نوشیدنی درخشان با رنگی مطبوع و طعم قوی چای که حس سرزندگی ایجاد می‌کند. یک چای صبحانه خوب که تمام ویژگی های چای صبحانه را دارد.

  • Jasmine Romance Green Tea - Teabags

    خرید

    چای سبز یاس– چای تی بگ

    چای سبز یاس احمد ترکیب دل‌نشینی از چای سبز خاص چینی همراه با شکوفه‌های خالص یاس است . یک فنجان چای سبز خالص پر از عطر دلنشین یاس داوران “طعم برتر” این ترکیب را به دلیل داشتن “یک ترکیب کامل از خلوص چای سبز همراه با ویژگی‌های جذاب شکوفه‌های تازه یاس” مورد تقدیر قرار دادند.

  • Mint Mystique Green Tea - Teabags

    خرید

    چای سبز نعناع – چای تی‌بگ

    چای سبز نعناع احمد ترکیب دلنشینی از چای سبز محبوب چان می (chun mee) و برگ‌های نعناع که بعد از چیده‌شدن خشک‌شده اند، می باشد؛ این ترکیب خاص، ذارای عطر و طعم نعناع به میزان مطلوب است. یک فنجان از برگ‌های تر وتازه چیده‌شده نعناع که خاصیت نیروبخشی دارد. داوران رقابت “طعم برتر”، چای سبز نعناع احمد را با عبارت “یک طعم جدید چای سبز همراه با طعم ملایم نعناع” ستایش کردند.

  • Cardamom Tea - Teabags

    خرید

    چای هل – چای تی‌بگ

    چای هل ما پرفروش‌ترین‌ چای ما در سراسر جهان است. ما از یک طعم هل معطر خاص استفاده می‌کنیم که مکمل فوق‌العاده‌ای برای ترکیب با چای سیاه ماست. داوران جایزه “طعم برتر” این چای را با عبارت” یک چای خوش‌رنگ و خوش طعم که عطر خالص هل از آن به مشام می‌رسد” تحسین کردند.

  • English Tea No. 1

    خرید

    چای انگلیسی نامبروان– چای تی‌بگ

    چای انگلیسی نامبروان احمد، یک چای سیاه کاملاً متعادل و ظریف است که دارای میزان لطیفی از ترنج (برگاموت) می‌باشد. داوران رقابت “طعم برتر” ، رنگ، عطر و طعم این چای را ستودند و آن را “لطیف اما قوی و پر از ویژگی‌های یک چای درجه یک” توصیف کرده اند.

  • Earl Grey Tea - Teabags

    خرید

    چای ارل گری – چای تی‌بگ

    چای ارل گری احمد برای خلق طعم قوی و تیز چای، حاوی برگ‌های باکیفیت چای کنیا است. طعم‌دهنده منحصر به فرد برگاموت (ترنج) ما، عطر دلنشینی از خانواده مرکبات را به این چای اضافه کرده است . داوران “طعم برتر” ، این چای را به خاطر طعم متعادل آن ستودند و در توصیف این چای از عبارت ” چای ارل گری احمد، یک نمونه عالی از یک ارل گری قوی است”، استفاده کرده اند.

  • Ceylon Tea Loose Leaf

    خرید

    چای سیلان – چای دمی(لیفی)

    چای سیلان احمد ترکیبی از عطر و طعم یک چای سیلان کامل است .این ترکیب ،چای سیلان را به یک چای پرطراوت و قوی تبدیل کرده است. چای سیلان احمد دارای رنگ غنی کهربایی زیباییست و رایحه تازه آن، حس سرزندگی را در شما بیدار می‌کند. می‌توان این چای را با برشی از لیموی تازه و یا افزودن مقدار کمی شیر به آن نوشید.

  • SPECIAL BLEND TEA – LOOSE LEAF

    خرید

    چای معطر مخصوص – چای دمی(لیفی)

    ترکیب فوق‌العاده چای معطر مخصوص احمد مهارت‌های تیم چشایی ما را به وضوح به نمایش می‌گذارد. ترکیب دل‌نشین چای سیلان نفیس، چای آرام‌بخش آسام و عطر برگاموت(ترنج) غنی و تازه، باعث محبوبیت این چای شده است. یک فنجان چای معطر مخصوص احمد یک طعم کامل و مورد انتظار برای عاشقان چای است. این چای درحالیکه طعمی قوی و کامل از چای دارد ،دارای ترکیب ظریفی از چای و عطردلپذیر برگاموت می باشد که فقط بهترین‌های صنعت چای قادر به خلق آن هستند.

نظر سنجی
چای احمد