داستان چای احمد

شرکت چای احمد شرکتی ارزش محور

ما شرکتی خانوادگی هستیم .شرکت براساس ارزش‌های خانوادگی تأسیس شده است. ما به حفظ استاندارهای جهانی و ارزش‌هایمان متعهدیم و این از مهمترین اهداف مشترک ماست. ما نسبت به خریدوتهیه چای از بهترین مزارع چای سراسر جهان تعهد ویژه ای داریم. چای از زمان برداشت تا زمان رسیدن یک فنجان چای به دست شما سفری جالب را سپری می‌کند . در طی این سفر متخصصین ماهرو توانمند ما از ترکیبات چای 7مرتبه بصورت تخصصی نمونه‌برداری می‌کنند تا اطمینان داشته باشند که ترکیب نهایی به یک فنجان چای عالی و باکیفیت برای شما تبدیل خواهد شد؛ این فرایند تحت نظارت واحد مدیرت ما، آقای رحیم افشار و تیم ایشان که از استادان برتر حوزه چای جهان هستند انجام می‌گیرد. ترکیب چای فوق العاده و باکیفیت مورد تایید واحد چشایی شرکت چای احمد می باشد.این کیفیت باید تا حدی مطلوب باشد که برای طرفداران چای، حرفی تازه داشته باشد و نوشیدن آن حسی خوب برای مصرف کننده به همراه داشته باشد.

هدف ما

ترغیب حس عشق به چای

ما همواره تلاش می کنیم تعهدمان به کیفیت را، در هر فنجان چای، به مصرف کنندگانمان عرضه کنیم. ما به نقشی که یک فنجان چای احمد در لحظات آرام و شاد دورهمی‌ها و جشن‌های شماایفا می‌کند،می‌بالیم.
آقای رحیم افشار، مدیرکل شرکت چای احمد

“من همان کیفیت از چای را که در منزل خود می‌نوشم،تولید می کنم.”

آقای رحیم افشار، مدیرکل شرکت چای احمد

تولید بهترین چای‌از نظر عطر و طعم، کیفیت و قوام چای، هدف متخصصین و کلیه پرسنل شرکت ما می باشد.

بیشتر بدانید

هنرمندی در صنعت چای
درباره چای همه چیز را بدانید

هنرمندی در صنعت چای

انتخاب، ترکیب و چشیدن چای خود نوعی هنراست. بدون توجه به جزئیات و بدون داشتن ذائقه ای حساس امکان رسیدن به یک چای، با کیفیت عالی غیرممکن است. چای احمد در طی سال‌ها ،استانداردهای دقیق و سخت گیرانه کیفی درحوزه تولید و بسته بندی چای را حفظ کرده است. استاندارد چای احمد یک اصل جدانشدنی از تمام مراحل تولید و بسته بندی محصولات چای احمد می باشد. بانهایت اطمینان می توانید یک فنجان چای احمد دم کنید و از نوشبدن آن حسی مملوء از رضایت از انتخاب‌تان را تجربه کنید.

بیشتر بدانید
یک کسب و کار خانوادگی

پیشینه ما

داستان چای احمد تقریباً سی و پنج سال پیش در همپشایر انگلستان توسط یک بازرگان جوان ایرانی آغاز شد، جوانی که رویایش تولید یک چای نفیس با کیفیت فوق‌العاده برای مصرف کل مردم جهان بود و تلاشگرانه تحقق این رویا را دنبال می‌کرد . این رویا به حقیقت پیوست و امروزه، چای احمد، روزانه بیش از 30 میلیون فنجان چای، برای دوستداران چای در80 کشور جهان به ارمغان می‌آورد.

بیشتر بدانید
یک کسب و کار خانوادگی
کارخانه امارات
نگاه ما به آینده

امکانات و تسهیلات ما

ما به تامین و ایجاد تسهیلات و امکانات پیشرفته بمنظور تولید و بسته بندی یکه چای اعلا و با کیفیت افتخار می کنیم.هدف ما تولید محصولی با کیفیت و عالی، به روشی ایمن و موثر است که حداقل تأثیر سوء را بر محیط‌زیست داشته باشد.
بیشتر بدانید
نظر سنجی
چای احمد