شرکت چای احمد که دفتر مرکزی آن در کشور انگستان واقع شده یک کسب و کار خانوادگی ست که حاصل چهار نسل تجربه در تولید چای و تخصص در تشخیص طعم چای را گرد هم آورده است. هدف از تأسیس شرکت چای احمد تلاش برای تولید با کیفیت ترین انواع چای و حفظ رضایت مصرف کنندگان می باشد. تنوع محصولات چای احمد در تولید چای سیاه ساده و معطر،تی بگ و چای سبز مطابق با استانداردهای جهانی، و ملی تداوم بخش موفقیت این شرکت بین المللی تا به امروز بوده است. تلاش ما همواره انتخاب معتبر ترین مزارع چای و تهیه بهترین ترکیب با حفظ کیفیت اعم از طعم ، عطر ، رنگ و نوع بسته بندی بوده است. چای احمد در حال حاضر در 7 کشور تولید می شود.محصولات چای احمد، چای مورد علاقه در بیش از 80 کشور جهان می باشد.

کارخانه چای احمد ایران – شهرک صنعتی هشتگرد


شرکت چای احمد تهران باهدف تولید چای باکیفیت ، مطابق با استانداردهای بین المللی فعالیت خود را بصورت تخصصی آغاز نموده و تا به امروز با تولید محصولات چای باکیفیت، در روح و قلب زندگی مصرف کنندگان تاثیرگذار بوده است.کارخانه چای احمد ایران طبق هماهنگی های انجام شده با دفتر چای احمد لندن، در سال 1386بمنظور تولید،بسته بندی و توزیع محصولات چای احمد افتتاح شد.

شرکت چای احمد،چای را از مزارع معتبر کشور های هندوستان،سریلانکا،کنیا و چین خریداری نموده و پس از تولید بهترین نوع ترکیب چای ، آن را بسته بندی و به دست دوستداران چای در سراسر ایران می رساند.

نظر سنجی
چای احمد