چای‌ خارق‌العاده

ترکیب‌شده توسط
هنرمندان صنعت چای

ما اشتیاق زیادی به “TEA ART یا هنر چای” داریم .این هنر به روش های مختلفی وارد چرخه تولید چای ما می‌شود. هنر چای به اجرای مهارت‌های خلاق، پیروی از استانداردهای کیفی و دقت ظریف در ترکیب و تولید یک چای خارق العاده بستگی دارد. هنر چای با انتخاب چای از بهترین مزارع آغاز و با مهارت و دقتی ظریف در ترکیب چای ادامه می یابدو در مرحله بسته بندی چای در یک بسته زیبا،شکیل و خاص به اتمام می رسد.

ما همواره روابط تجاری خود با تأمین‌کنندگان چای را گسترش می‌دهیم تا به تعهدات اخلاقی و تجاریمان در کسب و کار عمل کنیم.روش استاندارد برداشت چای از مزارع مرغوب در چای احمد، چیدن دو برگ و سرگل چای است بطوری که از سالم ماندن برگ های چای تاحدامکان اطمینان حاصل شود.هنر ما متکی به انتخاب بهترین چای‌ها در مناسب‌ ترین زمان سال میباشد.بمنظور تولید ترکیبی از طعم و عطر ثابت چای و اطمینان از این‌که تمامی استانداردهای ظزیف ما به طور کامل اجرا می‌شود.

استادان چشایی ماهر ما، هنر پیچیده و ظریف چشیدن چای را طی سالیان دراز کسب کرده اند. آن‌ها روزانه بیش از 500 فنجان چای را می‌چشند و قادر به تشخیص ویژگی‌های گوناگون چای که ‌از مزارع مختلف برداشت شده اند، هستند. انتهای سفر چای، از مزارع تا فنجان ، مرحله دم‌کردن چای است. مرحله ای آسان و لذت‌بخش که مثل انجام تمام امور مهم زندگی مان باید به آن توجه و دقت کنیم. برای نوشیدن یک فنجان چای عالی ،نحوه ی دم کردن آن بسیار مهم می باشد. با چای احمد می‌توانید یک فنجان چای عالی دم کنید و از نوشیدن آن حسی مملوء از رضایت از انتخاب‌تان را تجربه کنید.

چگونه یک چای عالی دم کنیم

یکی از متخصصان چشایی ما، بنام دومینیک ماریوت، روش دم کردن چای را به شما نشان می‌دهد.

نظر سنجی
چای احمد