هنر چشیدن چای

اتاق چشایی Tea Room را می توان یکی از کلیدی ترین واحدهای کارخانه چای احمد دانست. در این واحد تمامی محصولات چای جهت آماده سازی برای بسته بندی طبق دستورالمعل های مشخص با هم ترکیب شده و قبل از تولید چندین مرتبه ازنظر رنگ،طعم و عطر کنترل شده و پس از اتطباق با دستورهای تعریف شده آماده برای بسته بندی می شود.

متخصصین ماهر و توانای ما در این واحد با داشتن دانش و آگاهی نسبت به ویژگی چای های مختلف ،چای های متنوع را مطابق با ذاءقه مصرف کنندگان در طعم و عطرهای گوناکون ترکیب می کنند.

تیم چشایی ما برای رسیدن به استانداردهای کنترل کیفیت و دستیابی به بهترین ترکیبات چای،از زمان ورود برگ‌های دست‌چین‌شده چای به کارخانه تا زمان بسته‌بندی محصول، چای را به صورت مستمر در چندین مرحله و در بازه‌های زمانی یک ساعت، نمونه‌برداری و مورد بررسی و آزمایش قرار می‌ دهد.

تیم چشایی ما با اطلاع از کیفیت چای مزارع در سراسر جهان از جمله مزارع جای سریلانکا،هند،کنیا،چین و…. بهترین نوع چای را انتخاب و خریداری می کنند تا امکان تولید ترکیبات بی نظیزی از چای مطابق با ذائقه مصرف کنندگان را داشته باشند.تنوع ترکیبات چای احمد محبوبیت خاصی در بین دوستداران چای در سراسر جهان دارد.

اتاق چشایی

“ما در شرکت چای احمد یک هدف مشترک را دنبال می کنیم: تولید هنرمندانه یک فنجان چای برتر،

برای دوستداران چای در سراسر جهان.”

صالح افشار، مدیر واحد عملیات چای احمد

متخصصین چشایی ماهر ما در اتاق چشای ترکیبی بی نظیر از چای را خلق می کنند

نظر سنجی
چای احمد