داستان چای احمد میراث منحصر به فرد ترین چای جهان

چای احمد یک تجارت خانوادگی مستقر در بریتانیا است که براساس چهار نسل از ترکیب و تجربه مزه چای است. با اشتیاق برای بهترین چای، ما به مکان های منحصر به فردی که نوشیدن چای در قلب و زندگی روزمره مردم بریتانیا و فراتر از آن است راه یافته ایم.

هنگامی که این شرکت در انگلستان تاسیس شد، احساس می کردیم که مردم یک ترکیب استثنایی را می خواهند که هر روز از آن لذت ببرند. انتخاب نخستین گیاهان و شرکای ما، ترکیب اولیه و مزه و حتی بسته بندی اولیه ما - همه با تعهد برای رفع این نیاز رانده شدند. برای این منظور، ما نیز یکی از اولین شرکت هایی بودیم که چای را به گونه ای ارائه می داد که ارزش آن را تأیید می کرد، آن را در بسته های هدیه زیبا، قلع و کاددی های جذاب عرضه می کرد.

در طول سالها ، با افزایش شهرت و گسترش ما ، واضح شد که مردم سراسر جهان یک فنجان چای را فقط برای استراحت نمی نوشند بلکه از آن به عنوان لحظاتی شاد و رضایت بخش یاد میکنند

در اوایل زندگی چای احمد، مدیر اجرایی ما وعده داده بود: «من چیزی را که من در خانه نمی نوشم نخواهم فروخت». این امتناع از پذیرفتن چیزی جز بهترین چایها - در درجه اول از نظر عطر و طعم، عطر، قوام و ثبات آن همچنان به آزمایش کننده های ما کمک می کند و الهام بخش کل شرکت ما می باشد.

چای احمد برای کیفیت چایهایش در سراسر جهان مشهور است و هنوز هم یک تجارت خانوادگی است، پایبند به اهدافی که آن را تأسیس کرد.

1657

چای برای اولین بار به عنوان یک نوشیدنی سالم در لندن، انگلستان در قهوه خانه Garway فروخته شد

1840

آنا دوشس Bedford معرف "چای بعد از ظهر" است که تبدیل به قدیمی ترین مراسم چای انگلیسی شده است.

1903

اولین چای کیسه زمانی ایجاد شد که توماس سولیوان، معامله گر چای در نیویورک، شروع به ارسال نمونه هایی از چای به مشتریان خود در کیسه های کوچک ابریشمی کرد.

1951

این شرکت چای فله ای را از منطقه چای استان گیلان در آسیا تولید می کند و چای در سراسر آسیای مرکزی فروخته می شود.

1986

چای احمد چای بر اساس 4 نسل از دانش چای و تجربه، دفتر و کارخانه را در Hampshire، انگلستان باز می کند.

1989

همانطور که تقاضا به تدریج رشد می کند، تولید به یک سایت بزرگ در همپشایر منتقل می شود.
بازار صادرات چای احمد رشد کرده و به سمت کشورهای شرق اروپا گسترش میباشد

1998

چای احمد تولید محصولات چای سرد و چای سبز را آغاز می کند.

2000

چای احمد یکی از 5 مارک برتر چای در سراسر آسیا می شود.

2003

تا سال 2003، چای احمد سهم عمده ای از بازار هدیه چای در انگلستان را دارد.
چای احمد در 68 کشور جهان در دسترس است.

2010

چای احمد تا آنجا محبوب شده است که در بیش از 78 کشور در سراسر جهان در دسترس است.

2017

چای احمد جزء پنج برند برتر بین المللی چای می شود و همچنان به عنوان یک تجارت خانوادگی رشد می کند.در حال گسترش ترکیب محصول و حفظ محصولات با کیفیت بالاتر در بیش از 80 کشور در سراسر جهان است.

طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2020